Persbericht : Transparantiemelding

Brussel, 11 April 2018

Gereglementeerde informatie

Transparantiemelding

Brussel, 11 April 2018 - Orange Belgium maakt vandaag volgende informatie bekend zoals voorgeschreven door Artikel 14 van de Wet van 2 mei 2007 en het Koninklijk Besluit van 14 februari 2008:

Op 11 April 2018 heeft Orange Belgium een transparantiemelding ontvangen vanwege Norges Bank (the Central Bank of Norway), waarin deze bevestigt dat, op 10 April 2018, de participatie van Norges Bank 1.802.052 aandelen bedroeg (vorige melding: 1.650.281 aandelen), hetzij 3,00 % van het totale uitstaande aandelenkapitaal van de Vennootschap (vorige melding: 2,75 %).

Elke stijging boven (of daling onder) de volgende drempels vereist een transparantiemelding aan Orange Belgium en de Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten (FSMA):

1. 3 %, zoals bepaald door de statuten van de Vennootschap;
  2. 5 % en elk veelvoud van 5 %, zoals bepaald door de Belgische wet.

De volledige tekst van deze melding is ook beschikbaar op de sectie « Aandeelhouder & investeerder » van onze website https://corporate.orange.be/nl/financiele-informatie .

Over Orange Belgium

Orange Belgium is één van de meest toonaangevende telecommunicatieoperatoren op de Belgische markt (met meer dan 3 miljoen klanten) en in Luxemburg, via haar dochter Orange Luxembourg.
Als convergente speler bieden we mobiele telecommunicatiediensten, alsook internet en tv aan particulieren; en innovatieve mobiele en vaste diensten aan bedrijven. Ons ultraperformant mobiel netwerk beschikt over de 2G, 3G, 4G en 4G+ technologie waarin we voortdurend in blijven investeren.
Orange België is een filiaal van de Orange -groep, één van de meest toonaangevende operatoren in Europa en Afrika voor mobiele en breedband internetdiensten en één van de leiders wereldwijd in het leveren van telecommunicatiediensten aan bedrijven.
Orange België staat genoteerd op de Beurs van Brussel (OBEL).

Voor meer informatie: https://corporate.orange.be/nl, www.orange.be  of volg ons op Twitter : @pressOrangeBe.

Contact investeerders
Siddy Jobe - ir@orange.be - +32(0)2 745 80 92