Sijthoff Media versterkt zijn educatietak met NBA Opleidingen

Sijthoff Media heeft het cursusaanbod NBA Opleidingen overgenomen van de Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA). Dankzij de overname is het bedrijf naast aanbieder van vakmedia, nu ook één van de grootste opleiders voor accountants en finance professionals in Nederland. Bekende merken van Sijthoff Media zijn Financieel-Management.nl, Accountantweek.nl, MenA.nl, Adformatie, AG Connect Group en Binnenlands Bestuur.

Vorig jaar versterkte Sijthoff Media al zijn positie in de financiële educatiemarkt door opleidingsinstituten Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance over te nemen. Naast het aanbieden van opleidingen en trainingen, bereikt het mediabedrijf meer dan één miljoen eindbeslissers en professionals door middel van evenementen, congressen, awards, executive diners, magazines, nieuws- en vacaturesites.

Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media: ‘NBA Opleidingen past perfect binnen onze visie op leren en ontwikkelen. De combinatie met onze educatielabels Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance zal helpen dit nog meer te versnellen. We organiseren straks ruim 700 trainingen en cursussen voor finance professionals en accountants met in totaal 10.000 deelnemers. Bovendien zien we mooie synergiemogelijkheden met de website Accountantweek.nl en het evenement Accountancy Expo.’